کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316303 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دانشگاه خواجه نصیر لامپ حرارتی مادون قرمز می‌سازد

محققان ایرانی دانشگاه خواجه نصیر در تلاش هستند تا لامپ‌های بسازند که علاوه بر نور حرارت نیز تولید کنند. از این لامپ‌ها در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ محمد حسین سیادتی- استاد دانشکده مهندسی و مواد دانشگاه خواجه نصیر و مجری طرح «لامپ‌های صنعتی مادون قرمز» در این باره گفته است:

خاصیت لامپ‌های صنعتی مادون قرمز این است که سطح یک ماده‌ را از دمای اتاق (25درجه سانتیگراد) تا 900 درجه سانتی‌گراد و تنها در یک دقیقه افزایش می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های لامپ‌های مادون قرمز تغییر قدرت لامپ بسته به نوع کاربرد است، به طوریکه می‌توان وات این لامپ‌ها را برای هر کاربردی تنظیم و متناسب با آن ساخت.

از لامپ‌های صنعتی مادون قرمز بیشتر در خشک کردن مواد فلزی استفاده می‌شود. برای درک بهتر کاربرد این لامپ‌ها به این مثال توجه کنید: از لامپ‌های مادون قرمز در موارد غیرصنعتی برای خشک شدن سریع رنگ بر روی خودرو در کارخانه‌ها به هنگام رنگ کاری استفاده می‌شود. دلیل استفاده از این فناوری نیز سرعت در خشک شدن رنگ بر روی بدنه‌ی خودرو است. 

لامپ‌های مادون قرمز در لحیم کاری قطعات با تکنولوژی بالا کاربرد دارد. در حال حاضر لامپ‌های مادون قرمز جزء اقلام وارداتی هستند. سالانه بیش از سه میلیون لامپ مادون قرمز از چین و آلمان وارد کشور می‌شود که تولید این لامپ‌ها می‌تواند صرفه جویی ارزی زیادی برای کشور داشته باشد.

محمد حسین سیادتی تولید لامپ‌های صنعتی مادون قرمز را به روش مهندسی معکوس دانسته و گفته است که تا کنون 60 درصد از طراحی این لامپ‌ها پیش‌رفته اما برای تولید این لامپ‌ها بودجه نیاز است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24413 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/10/13 تعداد مشاهده: 1421
سافت گذر